BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS »

Pages

Followers


Friday, July 23, 2010

gadget tenet lju..



Internet Cyclone v2.02 | 1.92 Mb

Internet Cyclone - adalah, kuat mudah, Internet Optimizer untuk Windows 95, 98, ME, NT, 2000 dan XP yang dirancang untuk secara automatik mengoptimumkan tatacara Windows yang akan meningkatkan kelajuan sambungan internet anda hingga 200%. Internet Cyclone serasi dengan semua modem dan kecepatan tinggi LAN, ISDN, CABLE, DSL, T1 atau Sambungan lain.

Perisian ini masih akan berguna bagi anda setelah meng-upgrade sambungan Internet anda. Dengan menggunakan software ini dijamin anda akan mendapatkan kelajuan Internet lebih cepat untuk masa anda sedang online. Surfing, download file, email, bermain game online, dan apa pun yang anda lakukan talian akan lebih cepat. Ini adalah perisian yang sangat baik untuk modem dial-up lambat serta Sambungan kelajuan tinggi akses. Perisian ini akan sangat berharga kepada anda sebagai anda terus meng-upgrade komputer dan sambungan. Ini akan bekerja dengan semua Sambungan dan semua pelayar sehingga akan tetap sangat berguna bagi anda di masa depan. Anda perlu menggunakan Internet Cyclone sebagai alternatif REAL untuk upgrade mahal.

Apakah yang boleh Internet Cyclone menawarkan kepada anda?

- Internet Cyclone mengoptimalkan tatacara Windows secara automatik atau anda boleh melaraskan mereka.
- Anda boleh mempercepatkan sambungan internet tanpa mengubah Hardware anda.
- Bekerja dengan semua Browsers.
- Hal ini serasi dengan semua-Dial Up modem dan kelajuan tinggi LAN, CABLE, DSL, DSL (PPPoE), T1 atau Sambungan lain.
- Internet Cyclone akan mempercepat web surfing, game online, e-mel, chat dan persidangan video dan itu akan bahkan mempercepat download.


http://rapidshare.com/files/408370451/Internet.Cyclone.v2.02-FFF.rar

0 comments: